BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 20, 2011

rambutan owh rambutan..

Alhamdulillah,sejak mengandungkan kamu wahai pengarang jantung mama,tak pernah pula ngidam benda pelik-pelik...ngidam pun x ada kot...tp last week,betul-betul terasa nak makan rambutan merah dekat simpang jalan raja laut tu (area rumah kita)..memula diamkan jek...cuba alihkan pandangan ke arah rambutan dikedai buah...tp masih terliur tentang buah rambutan itu..khamis petang msg en somi..

"awak,sebenarnya saya dah beberapa hari terliur tengok rambutan kat simpang jalan raja laut tue"
en somi"wokeys.t saya dapatkan.tp esok ble?"
menyedari jam pun dah petang,dan kami berpose...saya rasa adalah patut untuk saya bertenang..lagipun,tanah itu milik org...kena cari tuan tanah..(act,dalam hati was2 juga yg en somi nak dapatkan...ngee)

Jumaat pagi masa otw en somi anto g keje,sempat tunjuk lagi rambutan yang dimaksudkan..dia jus cakap.."wokey"..

ketika ambil saya petang itu:

Saya:dah dapat rambutan?
en somi:segan lah nak minta izin..
uhh...tetiba kecik hati saya...sampai hati ek..tapi,hidung saya seperti dapat menghidu bau rambutan dibonet kete.
saya:awak tipu ek..saya bau rambutanlah..
en. somi:sejak bila rambutan ada bau..
saya:(blur)
en somi:adalah kat bonet...

spontan tindakan saya untuk menunjukkan terima kasih saya!!!

rupa-rupanya rambutan itu milik seorang tuan tanah yang tinggal ditangkak...en somi menanya penyewa dirumah sebelah tapak tanah tersebut..memula minta sebijik dua jek..kali dia pun siap tolong ambilkan..penuh satu bonet..

tapi malangnya,saya hanya makan sebiji jek...maka hilanglah isu rambutan lagi...heheh

En Muhamed Fairuz...thanks ek...:-)

0 comments: